РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000235269<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дмитрук В. О. 
Маркетинг в системі державного регулювання АПК : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.02.03 / В. О. Дмитрук; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. - Л., 2002. - 20 c. - укp.

Розглянуто механізм формування державного регулювання економіки щодо оптимізації процесу цілеформування. Доведено доцільність застосування маркетингу на мікрорівні як самостійного інструменту вирішення макроекономічних проблем. Маркетинг розглянуто як інструмент активного та пасивного впливу на суб'єктів АПК з метою досягнення цілей економічної політики держави. Визначено засоби державного регулювання АПК та інструменти їх формування. Встановлено головні напрямки застосування макромаркетингу як інструмента, спрямованого на інформаційне забезпечення суб'єктів АПК. Наведено організаційно-методичні засади впровадження макромаркетингу. Розроблено макромаркетингову стратегію з метою формування маркетингових цілей та рішень щодо вибору засобів впливу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321888 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського