Виноградов О. А. Маркетинг в інноваційній діяльності підприємств корпоративного типу : Автореф. дис... канд. екон. наук / О. А. Виноградов; Київ. нац. ун-т технологій і дизайну. - К., 2006. - 18 c. - укp.Розглянуто особливості інноваційної діяльності підприємств корпоративного типу та маркетингу у цій сфері. Розроблено механізм маркетингу інноваційної діяльності, який є багаторівневою системою з двома вираженими векторами орієнтації: вектором спроможності інноваційного потенціалу для забезпечення необхідного рівня інноваційної активності та вектором інноваційної активності, за якої підприємство здатне здійснювати розробку, виробництво й упровадження інновації за умови певного рівня розвитку бізнес-процесів відповідно до потреб, що виникають на ринку інноваційної продукції. Виявлено та вирішено проблеми формування стратегії інноваційного розвитку, оцінки інноваційного потенціалу підприємств, а також конкурентоспроможності підприємств, які займаються інноваційною діяльністю. Розроблено форми та методи забезпечення механізму її маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.6-55-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА345758 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|