РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000235270<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Виноградов О. А. 
Маркетинг в інноваційній діяльності підприємств корпоративного типу : Автореф. дис... канд. екон. наук / О. А. Виноградов; Київ. нац. ун-т технологій і дизайну. - К., 2006. - 18 c. - укp.

Розглянуто особливості інноваційної діяльності підприємств корпоративного типу та маркетингу у цій сфері. Розроблено механізм маркетингу інноваційної діяльності, який є багаторівневою системою з двома вираженими векторами орієнтації: вектором спроможності інноваційного потенціалу для забезпечення необхідного рівня інноваційної активності та вектором інноваційної активності, за якої підприємство здатне здійснювати розробку, виробництво й упровадження інновації за умови певного рівня розвитку бізнес-процесів відповідно до потреб, що виникають на ринку інноваційної продукції. Виявлено та вирішено проблеми формування стратегії інноваційного розвитку, оцінки інноваційного потенціалу підприємств, а також конкурентоспроможності підприємств, які займаються інноваційною діяльністю. Розроблено форми та методи забезпечення механізму її маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.6-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345758 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського