![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000235284<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Легомінова С. В. Маркетинг ринку праці (методологія дослідження) : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.01.01 / С. В. Легомінова; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2002. - 16 c. - укp.Сформульовано суть маркетингового аналізу, розроблено алгоритм дослідження ринку праці. Виявлено та проаналізовано чинники маркетингового середовища. Опрацьовано стратегію організації оптимальної зайнятості населення. Доведено провідну роль держави у забезпеченні сприятливих умов для регулювання попиту та пропозиції на робочу силу шляхом покращання інформаційного забезпечення ринку, соціальної підтримки населення, стимулювання розвитку підприємництва. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)240.523.3-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА318461 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|