Лисенчук С. Г. Маркетинг у професійному футболі : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.01 / С. Г. Лисенчук; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. - К., 2002. - 17 c. - укp.Проаналізовано маркетинг як явище, що впливає на розвиток сучасного професійного футболу. Змодельовано систему маркетингу в професійному футболі, розглянуто маркетингову діяльність організаторів змагань з футболу (чемпіонатів світу, континентальних клубних змагань і національних чемпіонатів), а також професійних футбольних клубів. Відзначено основні тенденції розвитку маркетингу у світовому професійному футболі. Визначено базові аспекти використання маркетингу в футболі України, а також наведено практичні рекомендації Державному комітету України з питань фізичної культури та спорту, Федерації футболу України, Професійній футбольній лізі України, футбольним клубам України. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515.784(4УКР)к94
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА320102 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|