РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000235287<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лисенчук С. Г. 
Маркетинг у професійному футболі : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.01 / С. Г. Лисенчук; Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. - К., 2002. - 17 c. - укp.

Проаналізовано маркетинг як явище, що впливає на розвиток сучасного професійного футболу. Змодельовано систему маркетингу в професійному футболі, розглянуто маркетингову діяльність організаторів змагань з футболу (чемпіонатів світу, континентальних клубних змагань і національних чемпіонатів), а також професійних футбольних клубів. Відзначено основні тенденції розвитку маркетингу у світовому професійному футболі. Визначено базові аспекти використання маркетингу в футболі України, а також наведено практичні рекомендації Державному комітету України з питань фізичної культури та спорту, Федерації футболу України, Професійній футбольній лізі України, футбольним клубам України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515.784(4УКР)к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320102 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського