Дима О. О. Маркетинг у формуванні стосунків банку з клієнтами : автореф. дис... канд. екон. наук / О. О. Дима; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - К., 2008. - 20 c. - укp.Розроблено теоретико-методичні та прикладні засади впровадження системи маркетингу на підставі стосунків у банківському секторі України. Розкрито роль запропонованої концепції маркетингу у формуванні довготривалих стосунків банку з клієнтами. Розкрито сутність поняття "життєвий цикл споживача", наведено характеристику його основних етапів у взаємозв'язку з економічним циклом споживача. Проаналізовано сучасний стан і тенденції розвитку банківського ринку України, розроблено алгоритм побудови довготривалих стосунків банку з клієнтами. Обгрунтовано умови ефективного використання маркетингу на підставі стосунків, якими є: впровадження Інтернет-банкінгу, створення колл-центрів, розробка програм діяльності, розвиток мережі міні-відділень, що забезпечує постійний контакт з клієнтами та підвищує дієвість заходів з їх утримання. Обгрунтовано необхідність дослідження клієнтської бази банку. Запропоновано здійснювати поділ клієнтів банку за критеріями "прибутковість" і "ступінь взаємодії". Обгрунтовано шляхи оптимізації структури клієнтської бази з метою максимізації прибутку банку. Удосконалено механізм формування вартості та конкурентних переваг у діяльності банківської установи. Розроблено систему оцінювання ефективності застосування маркетингу на підставі стосунків у банківській сфері. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА355966 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|