Новикова І. В. Маркетинг як засіб розвитку банківської системи в Україні : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / І. В. Новикова; Укр. акад. зовніш. торгівлі. - К., 2000. - 19 c. - укp.Сформульовано суть банківського маркетингу, розроблено систему впровадження маркетингу в роботу банківської структури України. Проаналізовано ефективність сучасної системи державного регулювання банківської системи України, показано її розвиток у перспективі, існуючі та можливі позитивні та негативні наслідки використання її елементів. Висвітлено основні напрямки розвитку існуючих форм і методів впровадження маркетингу в банківську систему України. Здійснено аналіз сучасного організаційного, інформаційного та методичного забезпечення маркетингу в комерційних банках України, розроблено пропозиції щодо його впровадження. Визначено основні показники і критерії, яких комерційні банки мають дотримуватись у процесі роботи. Науково-методично обгрунтовано необхідність вдосконалення інформаційного забезпечення маркетингу в комерційних банках та запропоновано пропозиції щодо напряму створення єдиного інформаційного простору. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)262.10-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА308387 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|