Колодяжна І. В. Маркетингова діяльність підприємств малого бізнесу : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / І. В. Колодяжна; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2004. - 18 c. - укp.Запропоновано механізм оцінки результатів маркетингової діяльності, що дозволяє акцентувати увагу керівництва на ключових показниках діяльності, сформувати та реалізувати науково-обгрунтовані заходи щодо удосконалення маркетингової стратегії як інструменту для досягнення мети малого підприємства. Доведено, що домінантою економічної безпеки підприємств малого бізнесу є фінансова стабілізація, яка залежить від багатьох факторів не завжди лінійно. Запропоновано модель декомпозиційного розв'язання завдання фінансової стабілізації з використанням імітаційно-оптимізаційного підходу. Виявлено, що для маркетингового забезпечення малого бізнесу в Донецькій області доцільно створити при облдержадміністрації Маркетинговий консалтинговий центр малого бізнесу, проект якого наведено у даному дослідженні. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА330610 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|