РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000235299<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Колодяжна І. В. 
Маркетингова діяльність підприємств малого бізнесу : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / І. В. Колодяжна; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2004. - 18 c. - укp.

Запропоновано механізм оцінки результатів маркетингової діяльності, що дозволяє акцентувати увагу керівництва на ключових показниках діяльності, сформувати та реалізувати науково-обгрунтовані заходи щодо удосконалення маркетингової стратегії як інструменту для досягнення мети малого підприємства. Доведено, що домінантою економічної безпеки підприємств малого бізнесу є фінансова стабілізація, яка залежить від багатьох факторів не завжди лінійно. Запропоновано модель декомпозиційного розв'язання завдання фінансової стабілізації з використанням імітаційно-оптимізаційного підходу. Виявлено, що для маркетингового забезпечення малого бізнесу в Донецькій області доцільно створити при облдержадміністрації Маркетинговий консалтинговий центр малого бізнесу, проект якого наведено у даному дослідженні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330610 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського