![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000235306<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Басій Н. Ф. Маркетингова концепція торговельної діяльності підприємств споживчої кооперації : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / Н. Ф. Басій; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2003. - 20 c. - укp.Проаналізовано вплив факторів середовища маркетингу на діяльність підприємств споживчої кооперації протягом усього періоду їх існування, розглянуто особливості їх функціонування в перехідній економіці, класифікацію споживчого ринку. Розроблено методичні підходи до визначення привабливості для підприємства окремих його секторів. Здійснено аналіз потенціалу підприємств споживчої кооперації на ринку та його використання, соціальних аспектів діяльності підприємств та вплив конкурентного середовища на їх діяльність. Запропоновано методичні положення для економічного оцінювання маркетингових можливостей. Виявлено параметри споживчого ринку підприємств споживчої кооперації за допомогою соціологічного дослідження. Вдосконалено методичні підходи до прогнозування продажу товарів. Розроблено концептуальну модель запровадження маркетингу на даних підприємствах. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.81-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА325672 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|