РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000235310<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Каракай І. О. 
Маркетингова політика в оптово-посередницькій діяльності (на прикладі фармацевтичного ринку України) : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / І. О. Каракай; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2001. - 17 c. - укp.

Розроблено теоретичні, методичні та організаційні шляхи вдосконалення маркетингової діяльності оптово-посередницьких підприємств фармацевтичного ринку України. Досліджено маркетингові фактори, які впливають на становлення та розвиток даного ринку. Розроблено засоби та методи реалізації маркетингової комунікаційної політики оптово-посередницьких підприємств фармацевтичного ринку. Визначено поетапні процеси становлення та вдосконалення організаційної структури управління, служби маркетингу оптово-посередницьких підприємств на підставі формування стратегічних бізнес-одиниць.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421.30-212.13 + У9(4Укр)49:Р11

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА316135 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського