РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000235315<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Рубан Л. О. 
Маркетингова стратегія підприємств в галузі ресурсозбереження : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / Л. О. Рубан; Харк. держ. екон. ун-т. - Х., 2000. - 19 c. - укp.

Дисертацію присвячено пошуку шляхів ефективного використання маркетингових принципів управління матеріальними ресурсами. Визначено суть маркетингової стратегії управління матеріальними ресурсами підприємства. Запропоновано методику вибору постачальника матеріальних ресурсів, який найбільш повно задовольняє вимоги замовника щодо якісних характеристик, ціни матеріалу та умов його поставки й оплати. Розроблено рекомендації щодо використання граничних нормативів витрачання матеріалів, які дозволяють пов'язати нормування з маркетиноговою стратегією підприємства. Запропоновано методичний підхід до мотивації економії матеріальних ресурсів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-553.81-211.1 + У9(4УКР)305.851-553.81-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311030 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського