РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000235317<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дмитрук М. М. 
Маркетингова стратегія підприємства на ринку продуктів харчування в умовах сезонних коливань попиту : Автореф. дис... канд. екон. наук / М. М. Дмитрук; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2006. - 23 c. - укp.

Наведено підхід до розробки маркетингової стратегії (МС) підприємств-виробників продуктів харчування, ринок яких характеризується сезонними коливаннями попиту. Запропоновано матриці відповідності стратегічних намірів підприємства умовам маркетингового середовища, що сприяє досягненню аналітичної повноти й оперативності в процесі маркетингового аналізу. Обгрунтовано послідовність дій щодо аналізу конкурентних переваг підприємства та методів їх формування. Описано методи статистичного й експортного прогнозування в контексті формування якісної інформаційно-аналітичної основи МС даних підприємств, розкрито основні логістичні аспекти підвищення ефективності розробки та реалізації МС суб'єкта господарювання за умов сезонних коливань попиту та імпорту сировини.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343049 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського