![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000235317<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Дмитрук М. М. Маркетингова стратегія підприємства на ринку продуктів харчування в умовах сезонних коливань попиту : Автореф. дис... канд. екон. наук / М. М. Дмитрук; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2006. - 23 c. - укp.Наведено підхід до розробки маркетингової стратегії (МС) підприємств-виробників продуктів харчування, ринок яких характеризується сезонними коливаннями попиту. Запропоновано матриці відповідності стратегічних намірів підприємства умовам маркетингового середовища, що сприяє досягненню аналітичної повноти й оперативності в процесі маркетингового аналізу. Обгрунтовано послідовність дій щодо аналізу конкурентних переваг підприємства та методів їх формування. Описано методи статистичного й експортного прогнозування в контексті формування якісної інформаційно-аналітичної основи МС даних підприємств, розкрито основні логістичні аспекти підвищення ефективності розробки та реалізації МС суб'єкта господарювання за умов сезонних коливань попиту та імпорту сировини. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА343049 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|