![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000235318<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Михайленко О. Г. Маркетингова стратегія розвитку господарських комплексів (на прикладі рекреаційного комплексу) : Автореф. дис...канд. екон. наук : 08.06.02 / О. Г. Михайленко; Одес. держ. екон. ун-т. - О., 2001. - 20 c. - укp.Теоретично та практично досліджено питання створення механізмів формування комплексу мезомаркетингу та розробки маркетингової стратегії рекреаційного комплексу. Вивчено особливості та тенденції розвитку маркетингу за умов його використання для підвищення економічного потенціалу регіону. Запропоновано методи оцінки актуальності регіонального рекреаційного маркетингу, вибору його цільових сегментів. Визначено теоретичні положення щодо ефективності використання маркетингових технологій регіональними органами управління. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4Укр)49
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА315799 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|