РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000235344<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шафалюк О. К. 
Маркетингове управління асортиментом продукції підприємств (На прикладі підприємств харчового машинобудування) : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О. К. Шафалюк; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 1999. - 15 c. - укp.

Дисертацію присвячено розробці теоретичних та методичних питань аналізу та вдосконалення маркетингового управління асортиментом продукції підприємств. Здійснено аналіз факторів, які впливають на розвиток асортименту. Розроблено систему характеристик асортименту продукції та методику їх аналізу. Створено методику прогнозування обсягу перспективного попиту за окремими асортиментними групами та оперативного управління асортиментом продукції. Удосконалено методику аналізу виробничої номенклатури машинобудівних підприємств в умовах диверсифікації та визначення бюджету необхідної маркетингової підтримки окремих виробів у складі асортименту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-82-21 + У9(4УКР)305.851.521-82-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА306510 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського