Олійник І. В. Маркетингове ціноутворення на підприємствах сільськогосподарського машинобудування України : Автореф. дис... канд. екон. наук / І. В. Олійник; Гуманіт. ун-т "Запоріз. ін-т держ. та муніцип. упр.". - Запоріжжя, 2006. - 20 c. - укp.Розроблено теоретичні, методичні та практичні рекомендації щодо підвищення ефективності процесу ціноутворення на підприємствах сільського машинобудування у період становлення вітчизняного ринку. Доведено, що за умов низької платоспроможності сільгоспвиробників ціни на продукцію підприємств сільськогосподарського машинобудування слід встановлювати на такому рівні, щоб зацікавити сільгосппідприємства в придбанні нової техніки. Встановлено, що найважливіший принцип ціноутворення у цьому випадку полягає в тому, що економічний ефект від експлуатації сільськогосподарської техніки розподіляється між виробником і споживачем з урахуванням особливостей ринкової кон'юнктури та характеру прояву маркетингового середовища. Розроблено пропозиції щодо удосконалення маркетингового ціноутворення на підприємствах сільського машинобудування з використанням принципу беззбитковості та параметричного моделювання. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.528.52-861-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА348042 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|