РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000235357<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Писаренко Н. Л. 
Маркетинговий аналіз конкурентних позицій підприємств України : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Н. Л. Писаренко; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 1999. - 19 c. - укp. - рус.

В дисертаційній роботі досліджені підходи до визначення конкурентних позицій підприємств. На основі аналізу конкурентної ситуації в країні розкрита сутність конкурентних позицій в оцінці конкурентоспроможності підприємств України. Розроблена процедура оцінки позиції підприємства, що використовує методи маркетингового аналізу. Розкрито протиріччя між розвитком конкурентних позицій підприємства та його конкурентними перевагами, що дало змогу розробити моделі стратегій конкурентної поведінки. За даного підходу позиція підприємства спирається на мотивацію споживачів. Основні результати роботи знайшли застосування в науково-методичному забезпеченні навчальних курсів Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут", програми тренінгу, що проводиться для персоналу вітчизняних підприємств, та у практичній діяльності низки підприємств України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303938 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського