Гудзинська Л. Ю. Маркетинговий аналіз ринку насіння овочевих культур : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.04 / Л. Ю. Гудзинська; Нац. аграр. ун-т. - К., 2000. - 21 c. - укp.Розкрито суть маркетингового аналізу, розроблено його методологію для ринку насіння овочевих культур в Україні. Виявлено та проаналізовано фактори маркетингового середовища функціонування ринків овочів і насіння овочевих культур як особливого сегмента агропродовольчого ринку, встановлено характер їх впливу на розвиток овочевого та насіннєвого ринків. Виявлено специфіку й апробовано схему маркетингового аналізу ринку насіння овочевих культур як похідного від ринку овочів. Здійснено оцінку поточного стану кон'юнктури ринку овочів і насіння, а також розроблено їх варіантний кон'юнктурний прогноз на перспективу. Розроблено маркетингову стратегію розвитку ринку насіння овочевих культур на макро- та мікрорівнях, а також пропозиції з метою створення єдиної загальнодержавної інформаційної системи щодо динаміки та пропорцій насіннєвого ринку овочевих культур в Україні, у тому числі впорядкування системи обліку експортно-імпортних операцій на ньому, вдосконалення системи первинного обліку руху насіння на підприємствах асоціації "Укрсортнасіннєовоч". Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)325.153.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА308207 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|