РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000235361<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сторожук І. І. 
Маркетинговий комплекс підприємства (на прикладі підприємств поліграфічної галузі) : Автореф. дис... канд. екон. наук / І. І. Сторожук; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретичні, методичні та прикладні аспекти маркетингового комплексу підприємства як ядра маркетингової тактичної діяльності. Запропоновано трактування концепції маркетингового комплексу, визначено фактори ефективності за його елементами, методику оцінки й економіко-математичну модель оптимізації даного комплексу для промислового підприємства поліграфічної галузі. Обгрунтовано пріоритетність збутової функції для поліграфічних підприємств. Висвітлено аспекти організації, планування й аналізу процесу персонального продажу. Наведено оригінальну методику оцінки ефективності роботи менеджерів зі збуту. Запропоновано введення до складу основних елементів маркетингового комплексу елементу "персонал". Розглянуто склад і структуру факторів, що визначають його ефективність.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352062 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського