Кочкіна Н. Ю. Маркетингові комунікації як інструмент узгодження економічних інтересів виробника та споживача : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / Н. Ю. Кочкіна; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2004. - 20 c. - укp.Запропоновано визначення поняття "економічний інтерес" ринкового суб'єкта з урахуванням маркетингу, проведено аналіз його структури, динаміки та суперечливості. Розроблено методики здійснення маркетингових досліджень інтересів підприємства та його цільових споживачів, запропоновано поетапну процедуру створення стратегії маркетингових комунікацій на основі результатів цих досліджень. Наведено рекомендації щодо вдосконалення організаційної структури відділу маркетингу та розподілу функціональних повноважень на підприємстві, що сприяють узгодженості інтересів суб'єктів, які взаємодіють у процесі ринкового обміну. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА328272 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|