РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000235388<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Халіабех Мохд Салім 
Маркетингові стратегії післяпродажного обслуговування : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / Халіабех Мохд Салім; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. - К., 2000. - 16 c. - укp.

Розроблено теоретичні принципи і методи організації післяпродажного обслуговування для комплексного вирішення всіх завдань маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано питання організації післяпродажного обслуговування в провідних компаніях світу і на підприємствах України. Розроблено схему реалізації товарів у процесі післяпродажного обслуговування. Сформовано систему потреб, які необхідно реалізувати, і досліджено питання прийняття рішень споживачем за умов післяпродажного обслуговування. Запропоновано нову категорію - життєвий цикл споживача. Розглянуто питання формування стратегій післяпродажного обслуговування. Сформульовано сутність, мету і завдання маркетингу супроводу. Досліджено проблеми післяпродажного обслуговування в системі транспортного маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310384 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського