![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000235388<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Халіабех Мохд Салім Маркетингові стратегії післяпродажного обслуговування : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / Халіабех Мохд Салім; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. - К., 2000. - 16 c. - укp.Розроблено теоретичні принципи і методи організації післяпродажного обслуговування для комплексного вирішення всіх завдань маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано питання організації післяпродажного обслуговування в провідних компаніях світу і на підприємствах України. Розроблено схему реалізації товарів у процесі післяпродажного обслуговування. Сформовано систему потреб, які необхідно реалізувати, і досліджено питання прийняття рішень споживачем за умов післяпродажного обслуговування. Запропоновано нову категорію - життєвий цикл споживача. Розглянуто питання формування стратегій післяпродажного обслуговування. Сформульовано сутність, мету і завдання маркетингу супроводу. Досліджено проблеми післяпродажного обслуговування в системі транспортного маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА310384 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|