Фінклер Ю. Е. Мас-медіа як соціальний інститут: особливості взаємин з владою : Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.01.08 / Ю. Е. Фінклер; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. - К., 2004. - 32 c. - укp.Зроблено спробу комплексного аналізу взаємин мас-медіа та влади в посттоталітарній Україні. Охарактеризовано стосунки цих двох провідних чинників формування суспільної свідомості у контексті інституціоналізації мас-медіа. Значну увагу приділено мовно-психологічному моделюванню аудиторії у контексті аспектів здійснення мас-медіа владних, а владою - комунікативних функцій. Як основну мету медіальної діяльності щодо владних структур виокремлено політичне лідерство. Запропоновано розглядати структурні особливості мас-медіа як соціальний інститут. Зазначено, що боротьба за політичне лідерство призводить до явища владно-медіальних дій, які визначено як чинник комунікативних технологій, що дає змогу грунтовного аналізу маніпулятивних характеристик владно-медіальних дій як найбільш потужного фактора впливу на формування суспільної свідомості. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4(4УКР) в05 + С5*676
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА329240 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|