РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000236511<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Джига Т. В. 
Методи та технології впливу політичної реклами (на прикладі передвиборної кампанії) : Автореф. дис... канд. політ. наук : 23.00.03 / Т. В. Джига; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2003. - 21 c. - укp.

Досліджено методи та технології впливу політичної реклами на прикладі передвиборчої кампанії до Верховної Ради України 2001 - 2002 рр. Доведено застосування у даній рекламі технологій маніпуляції масовою свідомістю, політичних технологій, прийомів комерційної реклами. Проаналізовано більше 300 відеороликів українських політичних партій. Установлено методи та технології, що застосовувались в українській політичній рекламі з метою маніпуляції масовою свідомістю під час передвиборчої кампанії. Виявлено, що найбільш інтенсивний вплив на масову свідомість був здійснений у відеороликах партій "СДПУ(о)", "Наша Україна", "Партія Зелених України", Всеукраїнське політичне об'єднання "Жінки за майбутнє" та партії "Яблуко".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1 + Ф052

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324823 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського