Джига Т. В. Методи та технології впливу політичної реклами (на прикладі передвиборної кампанії) : Автореф. дис... канд. політ. наук : 23.00.03 / Т. В. Джига; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2003. - 21 c. - укp.Досліджено методи та технології впливу політичної реклами на прикладі передвиборчої кампанії до Верховної Ради України 2001 - 2002 рр. Доведено застосування у даній рекламі технологій маніпуляції масовою свідомістю, політичних технологій, прийомів комерційної реклами. Проаналізовано більше 300 відеороликів українських політичних партій. Установлено методи та технології, що застосовувались в українській політичній рекламі з метою маніпуляції масовою свідомістю під час передвиборчої кампанії. Виявлено, що найбільш інтенсивний вплив на масову свідомість був здійснений у відеороликах партій "СДПУ(о)", "Наша Україна", "Партія Зелених України", Всеукраїнське політичне об'єднання "Жінки за майбутнє" та партії "Яблуко". Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1 + Ф052
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА324823 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|