Шевчук Д. О. Методика відновлення керованості літака в умовах виникнення особливої ситуації у польоті з використанням нечіткого регулятора : Автореф. дис... канд. техн. наук / Д. О. Шевчук; Нац. авіац. ун-т. - К., 2006. - 20 c. - укp.Удосконалено теорію та принципи автоматичного керування польотом повітряних кораблів (ПК) за умов виникнення особливої ситуації (ОС) у польоті. Проаналізовано причини виникнення та характер розвитку ОС у польоті. Розроблено математичну модель системи "літак - регулятор - середовище - ОС" з урахуванням аеродинамічних властивостей певного типу літака, особливостей функціонування пропонованого нечіткого регулятора (НР), змін стану навколишнього середовища, а також характеру розвитку ОС. Розроблено методику подання експертної інформації, яка формує базу даних НР. Сформульовано закони керування та синтезовано автоматизовану систему керування (АСК) з НР для відновлення керованості системи "літак - регулятор - середовище" за умов виникнення ОС у польоті. Запропоновано методику параметричного синтезу НР шляхом оптимізації діапазонів функцій належності. На підставі результатів дослідження розвитку типової ОС методом математичного моделювання показано переваги НР у порівнянні з традиційними методами керування (ПД-, ПІД-регуляторами), що застосовуються для відновлення керованості цієї системи. Індекс рубрикатора НБУВ: О53-082.022.8
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА345692 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|