Петрова Т. О. Методика навчання учнів класів технологічного профілю усного підготовленого монологу англійською мовою з використанням ресурсів Інтернету : автореф. дис... канд. пед. наук / Т. О. Петрова; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2007. - 23 c. - укp.Розглянуто питання навчання учнів класів технологічного профілю усного підготовленого монологу англійською мовою з використанням ресурсів Інтернету. Враховуючи потребу старших підлітків обгрунтовувати власні думки, висловлювати своє ставлення до проблеми, переконувати, доведено важливість і необхідність навчання старшокласників усного підготовленого монологу-переконання (УПМ-П). Досліджено структуру монологу-переконання та його лінгвістичні особливості. Установлено переваги використання ресурсів Інтернету, які є не лише автентичними, а й актуальними, що заохочують учнів і підвищують їх інтерес до вивчення іноземної мови. Обгрунтовано та розроблено систему вправ для навчання УПМ-П з використанням ресурсів Інтернету. Доведено ефективність розробленої методики завдяки проведеним експериментальним дослідженням. Створено методичні рекомендації щодо організації навчання усного підготовленого монологу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА354627 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|