![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000236954<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Піскун О. В. Методичні засади використання якісних задач в умовах особистісно-зорієнтованого навчання фізики в загальноосвітній школі : автореф. дис... канд. пед. наук / О. В. Піскун; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 19 c. - укp.Досліджено ефективність використання якісних задач за умов особистісно-орієнтованого навчання фізики в загальноосвітній школі. Розроблено класифікацію якісних задач з фізики, на підставі якої оптимізовано процеси відбору вправ даного типу відповідно до мети та завдань конкретного уроку та планування уроків для учнів VII - IX класів з використанням дидактичної методики розв'язування якісних задач в групах. Обгрунтовано доцільність і необхідність внесення змін у традиційну систему навчання учнів розв'язувати якісні задачі з фізики. Досліджено вплив запропонованої методичної системи на якість засвоєння учнями знань з фізики. Теоретично й експериментально обгрунтовано ефективність системи навчання учнів розв'язувати якісні задачі в групах як одного з етапів особистісно-орієнтованого навчання фізики. Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-3,022
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА354366 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|