Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000237173<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Старостіна А. О. Методологія і практика маркетингових досліджень в Україні : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.02 / А. О. Старостіна; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 1999. - 35 c. - укp. - рус.Дисертацію присвячено питанням методологічних засад та механізму здійснення маркетингових досліджень в умовах сучасної української економіки. В дисертації розроблено методологічні положення про роль маркетингових досліджень як інформаційної бази для прийняття управлінських рішень. В категоріальний апарат маркетингу введено нові визначення сутності "ринку", "маркетингу", "маркетингових досліджень". В роботі наводиться розроблений та апробований у багаточисельних дослідженнях алгоритм здійснення маркетингових досліджень. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295 + У9(4УКР)421.0,021
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА303593 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|