РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000237173<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Старостіна А. О. 
Методологія і практика маркетингових досліджень в Україні : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.02 / А. О. Старостіна; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 1999. - 35 c. - укp. - рус.

Дисертацію присвячено питанням методологічних засад та механізму здійснення маркетингових досліджень в умовах сучасної української економіки. В дисертації розроблено методологічні положення про роль маркетингових досліджень як інформаційної бази для прийняття управлінських рішень. В категоріальний апарат маркетингу введено нові визначення сутності "ринку", "маркетингу", "маркетингових досліджень". В роботі наводиться розроблений та апробований у багаточисельних дослідженнях алгоритм здійснення маркетингових досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295 + У9(4УКР)421.0,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303593 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського