Литвиненко С. В. Моделювання гнучкої товарної політики в системі управління маркетингом : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.03.02 / С. В. Литвиненко; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2001. - 18 c. - укp.Досліджено особливості моделювання процесів формування гнучкої товарної політики в системі управління маркетингом виробничо-економічних систем (ВЕС). Виявлено, що гнучкість товарної політики залежить від гнучкості самої системи управління маркетингом ВЕС та ефективності реалізації процесів розробки товарної політики ВЕС. Розроблено концептуальну модель організаційної структури системи управління маркетингом для підвищення ефективності і гнучкості її функціонування. Наведено комплекс економіко-математичних моделей, спрямованих на підвищення ефективності процесів формування товарної політики ВЕС: моделі оптимізації процесів розробки нового товару та модифікації товару, динамічну модель оптимізації структури товарної номенклатури, модель оптимізації торговельно-закупівельної діяльності підприємств, які не є безпосередніми виробниками товарів. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)421.0-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА315131 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|