Очкас М. В. Моделювання маркетингових рішень в управлінні виробничим комплексом : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.03.02 / М. В. Очкас; Донец. держ. ун-т. - Донецьк, 2000. - 18 c. - укp.Досліджено питання прийняття маркетингових рішень на основі економіко-математичного моделювання процесів з метою найкращого виявлення ринкових потреб та врахування споживчих пріоритетів. Розглянуто та проаналізовано основні концепції управління маркетингом, доповнені механізмами, методами та моделями маркетингового управління. Розроблено моделі структурної сталості промислового комплексу на підставі синергетичного ефекту, моделі поведінки споживачів та виробників. Висвітлено методи вибору маркетингових рішень у разі формування цільової аудиторії, оптимізації витрат на рекламу, сегментування ринку, рівноважного ціноутворення та принципи створення інтегрованої системи підтримки маркетингових рішень. Індекс рубрикатора НБУВ: У.в611 + У9(4УКР)210.301
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА310518 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|