Яковлєва М. В. Моделювання мотивації пізнавальної діяльності підлітка в умовах навчання іноземної мови : автореф. дис... канд. психол. наук / М. В. Яковлєва; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2007. - 20 c. - укp.Теоретично й емпірично обгрунтовано механізм психолого-педагогічного впливу на процес формування та розвитку мотиву пізнавальної діяльності підлітка за умов навчання іноземної мови у середній школі. Мотивацію даної діяльності розглянуто як внутрішнє психологічне утворення, зумовлене особистісними диспозиціями та спрямоване на задоволення пізнавальної потреби. Побудовано модель психолого-педагогічного впливу на процес формування мотиву пізнавальної діяльності учнів підліткового віку за умов навчання іноземним мовам у середній школі, а також наведено відповідні класи дидактичних прийомів навчання, які сприяють формуванню мотиву пізнавальної діяльності учнів. Розроблено й апробовано відповідну програму, яка базується на створеній моделі та певних даних, про стан сформованості пізнавальної мотивації сучасного підлітка, який характеризується потребою у спілкуванні, значною пізнавальною потребою, спрямованістю на здобуття знань і одержання хороших оцінок, бажанням бути висококваліфікованим фахівцем та вступити до ВНЗ, але небажанням вчитися під пресом або керуючись соціальними установками престижу певної діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-72
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА352453 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|