Бабин І. І. Модульна організація процесу навчання в загальноосвітній середній школі : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І. І. Бабин; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 1998. - 16 c. - укp. - рус.Дисертацію присвячено питанням організації навчання на основі дидактичного модуля, який відображає навчальний предмет у поєднанні змістового та процесуального аспектів навчання. Розроблено загальнодидактичний конструкт дидактичного модуля як особливої форми системної організації процесу навчання, показано його роль у реалізації завдань підвищення якості знань. Визначено, що дидактичний модуль є ефективною формою організації навчання за умови поетапного його розгортання в процесі навчання відповідно до структури навчально-пізнавальної діяльності. Показано, що реалізація дидактичного модуля в процесі навчання веде до ущільнення змісту навчального предмету при збереженні його повноти, глибини, сприяє підвищенню якості знань та вмінь, інтенсифікації процесу навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.251
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА304531 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|