Кальницька К. О. Мотивація педагога до підвищення професійної кваліфікації : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / К. О. Кальницька; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 1999. - 20 c. - укp. - рус.Дисертація містить результати теоретичного та експериментального дослідження проблеми мотивації підвищення професійної кваліфікації педагога. Розроблено й емпірично випробувано процесуально-динамічну модель мотивації. Встановлено, що мотивація педагога підвищувати професійну кваліфікацію є функцією специфічних факторів: соціально-психологічної ситуації педагогічної діяльності, особистісних диспозицій педагога, його соціально-психологічної адаптованості, результативності поведінки і діяльності, які забезпечують інтегративність сукупності мотиваційних змінних - задоволеність роботою, власним життям, психічне здоров'я, цінність уникання невизначеності та ін. Визначено латентні особливості низько- і високомотивованих педагогів; змістово-компонентну структуру мотивації; вплив на її динаміку суб'єктної активності педагога щодо професійного та особистісного зростання, позитивних зрушень соціально-психологічної ситуації педагогічної діяльності та стану психічного здоров'я. Показано основні напрями оптимізації мотивації педагога до підвищення професійної кваліфікації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА304583 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|