РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000239385<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ушеренко С. В. 
Міжнародний маркетинг у торговельно-економічних відносинах України і Франції : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / С. В. Ушеренко; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 1999. - 19 c. - укp. - рус.

Проведено аналіз і запропоновано узагальнення теоретичних концепцій міжнародного маркетингу, досліджено практичний досвід міжнародної маркетингової активності французьких фірм, вивчено стан і перспективи розвитку двосторонніх торговельно-економічних відносин України і Франції. Автором досліджено характерні особливості французької моделі міжнародного маркетингу. Проаналізовано маркетингову стратегію французьких фірм на українському ринку. Розглянуті передумови та конкурентні умови виходу українських фірм на французький ринок. Автором досліджені питання формування маркетингової стратегії вітчизняних фірм на французькому ринку, визначені перспективні напрямки розвитку взаємовигідного двостороннього економічного співробітництва України з Францією.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)843 + У9(4ФРА)843

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304149 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського