Черниш В. В. Навчання англомовного читання та аудіювання із застосуванням аудіокнижок художніх творів (середня загальноосвітня школа з поглибленим вивченням іноземної мови) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. В. Черниш; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2001. - 21 c. - укp.Досліджено проблему взаємопов'язаного навчання рецептивних видів мовленнєвої діяльності з комплексним використанням аудіокнижок (АК) художніх творів (ХТ) у середніх і старших класах середніх загальноосвітніх шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови. Розглянуто психолінгвістичні передумови використання АК ХТ. Уточнено психолінгвистичну модель сприйняття та розуміння художніх текстів, узагальнено результати аналізу читання й аудіювання, їх спільні риси та розбіжності. Встановлено ієрархічну структуру загальних умінь розуміння в процесі читання й аудіювання та можливість позитивного переносу розпізнавання мовного матеріалу з однієї модальності в іншу. Розглянуто феномен АК як специфічний допоміжний засіб навчання читання та аудіювання ХТ. Обгрунтовано раціональні принципи відбору АК ХТ. Умотивовано критерії відбору розділів АК для навчання читання, аудіювання та одночасного читання й аудіювання. Створено взаємопов'язану систему вправ для англомовного читання та аудіювання, спрямовану на послідовне та поетапне формування та розвиток навичок і вмінь читання й аудіювання, яка передбачає збереження цілісності АК як ХТ. Теоретично обгрунтовано та практично підтверджено ефективність вправ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-912.331
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА316294 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|