Сятиня В. А. Наукове обгрунтування форм та методів інформаційно-рекламної діяльності при просуванні ліків на фармацевтичному ринку України : автореф. дис... канд. фармац. наук : 15.00.01 / В. А. Сятиня; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. - К., 2008. - 21 c. - укp.Науково обгрунтовано форми та методи інформаційно-рекламної діяльності за умов просування ліків на фармацевтичному ринку України. Установлено, що у теле-, радіорекламі наявні порушення промоційної етики, низький рівень довіри населення та колег (аптечних працівників) до цих джерел. Запропоновано етичні критерії та стандарти поведінки для спеціалістів, зайнятих у сфері створення, виробництва та реалізації лікарських засобів. Запропоновано кваліфікаційні характеристики щодо посади медичного працівника фармацевтичного підприємства. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.1-803.81
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА361721 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|