Шатковська Г. І. Науково-методичні засади інтеграції знань з фізики і хімії студентів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації технічно-технологічного профілю : Автореф. дис... канд. пед. наук / Г. І. Шатковська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 21 c. - укp.Всебічно та грунтовно розглянуто вивчення фізики та хімії у вищих навчальних закладах (ВНЗ) I - II рівнів акредитації технічно-технологічного профілю на інтегративній базі. Обгрунтовано форми, методи та засоби інтеграції знань з даних дисциплін студентів. Висвітлено теорію навчання фізики як інтегративний процес, а також дидактичні та психологічні засади інтеграції знань. Проаналізовано систему інтегративно-предметного навчання. Розкрито й обгрунтовано методичні особливості інтегративного навчання фізики у даних ВНЗ за сучасних умов. Розглянуто модульний підхід до організації процесу навчання на базі безперервного оновлення змісту підготовки молодших спеціалістів, бакалаврів. Показано, що специфіка інтегративних процесів у ВНЗ I - II рівнів акредитації зумовлена трьома блоками навчання (загальноосвітнім, загальнотехнічним і спеціальним), які знаходяться у дидактичній єдності, що потребує розробки інтегрованих курсів на підставі різноциклових знань. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику інтеграції знань з фізики та хімії студентів та визначено дидактичні умови ефективності її реалізації у навчально-пізнавальному процесі. Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА350035 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|