Соловйов І. О. Науково-методологічні основи формування та розвитку системи агромаркетингу : автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.00.04 / І. О. Соловйов; Нац. наук. центр "Ін-т аграр. економіки" УААН. - К., 2009. - 37 c. - укp.На підставі результатів системного аналізу еволюції маркетингу за умов глобалізації економіки обгрунтовано науково-методологічні основи формування та розвитку системи агромаркетингу, розроблено концептуальні положення ринкових стратегій аграрних підприємств і механізми їх функціонування. Визначено основні принципи формування агромаркетингу за умов ринкових трансформацій як цілісного, динамічного суспільного явища у вигляді комплексної соціально-економічної системи, розкрито його роль і значення у відтворювальному циклі аграрної економіки. Доведено необхідність участі держави у процесах побудови й управління системами макро- й агромаркетингу. Розроблено основні положення, визначено характеристики та зміст інституціональних передумов впровадження маркетингових засад управління економікою аграрної галузі. Удосконалено модель системи агромаркетингу як ринкової концепції господарювання, в якій організуються та координуються дії структур управління маркетингом на всіх рівнях. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА363058 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|