Головко С. Г. Наукові засади розвитку творчої пізнавальної діяльності учнів у вітчизняній педагогіці (20-ті - середина 80-х років ХХ ст.) : Автореф. дис... канд. пед. наук / С. Г. Головко; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2006. - 20 c. - укp.Проаналізовано наукові засади розвитку творчої пізнавальної діяльності учнів у вітчизняній педагогіці 20-х - середині 80-х рр. XX ст. в процесі їх поступального становлення та динамізму. Охарактеризовано історичні, соціокультурні та педагогічні витоки й передумови формування наукових теорій про розвиток творчої пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання, досліджено основні етапи їх розвитку. Виділено два головні історичні періоди становлення теоретико-методичних концепцій, що суттєво відрізняються один від одного, охарактеризовано методи та форми навчання, орієнтовані на розвиток учнівської творчості. З'ясовано особливості розв'язання проблеми розвитку творчої пізнавальної діяльності учнів у вітчизняній педагогіці 20-х - першій половині 50-х рр. та у другій половині 50-х - середині 80-х рр. XX ст., пов'язані зі зміною соціально-політичних та економічних умов і логікою внутрішнього розвитку самої педагогічної науки. Обгрунтовано можливість актуалізації історичного досвіду за умов реформування сучасного освітнього процесу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Ч33(4УКР)6
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА342391 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|