РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000243755<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Махмудов Х. З.О. 
Організаційно-економічний механізм реклами в комерційно-збутовій діяльності (на прикладі товарного ринку) : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Х. З.О. Махмудов; Нац. аграр. ун-т. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Розглянуто проблему підвищення економічної ефективності реклами на товарному ринку України, запропоновано класифікацію видів реклами. Визначено чинники, що обумовлюють ефективність реклами, а також критерії та показники оцінки її економічної ефективності. Проаналізовано стан та тенденції розвитку рекламування на товарному ринку України, запропоновано послідовність здійснення маркетингового дослідження щодо вивчення та прогнозування розвитку реклами. Висвітлено основні методичні підходи щодо оптимізації рекламного впливу, організаційних форм, планування та засобів реклами, її оформлення і розсіювання, обліку, контролю та витрат на рекламу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА308698 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського