Тарасюк Н. Я. Організаційно-методичні основи пропагандистської та рекламної діяльності в сфері фізичної культури і спорту : Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / Н. Я. Тарасюк; Львів. держ. ін-т фіз. культури. - Л., 2003. - 22 c. - укp.Застосовано комплекс взаємодоповнювальних методів дослідження шляхів активізації пропагандистської і рекламної діяльності, яку проводять фізкультурні організації різних типів: аналіз літературних джерел з питань пропаганди та реклами, контент-аналіз, анкетування, системний аналіз, експертну оцінку, соціально-управлінський експеримент, методи математичної статистики. Вперше одержано інформацію про діяльність керівних фізкультурних організацій обласного рівня з управління пропагандою фізкультурних занять. Визначено зміст та обсяги проведення пропагандистської діяльності спортивними школами та рекламної - оздоровчими клубами. Виявлено резерви подальшої активізації пропаганди та реклами, з урахуванням яких розроблено та апробовано цільову програму підвищення їх рівня на Волині. Висвітлено нові теоретичні дані про технологію управління пропагандистською та рекламною діяльністю у сфері фізичної культури та спорту. Розроблено організаційно-методичні рекомендації для керівних фізкультурних організацій обласного рівня, щодо подальшого удосконалення пропаганди та реклами. Впроваджено у практику діяльності окремих спортивних шкіл та оздоровчих клубів заходи щодо активізації пропаганди та реклами фізкультурних і спортивних занять. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4УКР)у/ф2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА323143 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|