Зубенко Т. В. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до реалізації комунікативного підходу в навчанні іноземної мови учнів початкової школи : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. В. Зубенко; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2009. - 20 c. - укp.Досліджено проблему підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи до реалізації комунікативного підходу в навчальному процесі. З'ясовано стан розробленості проблеми в педагогічній теорії та практиці. Визначено, теоретично обгрунтовано й експериментально підтверджено ефективність організаційно-педагогічних умов підготовки даних студентів у ВНЗ, що сприятимуть формуванню його готовності до реалізації комунікативного підходу в навчанні іноземної мови учнів початкової школи. Доведено, що формування готовності майбутнього вчителя до реалізації зазначеного підходу може бути ефективним за певних умов, а саме: комунікативного спрямування змісту професійно орієнтованих дисциплін, інтегрування професійно-педагогічних знань, умінь і навичок студентів з теорії та практики реалізації комунікативного підходу, комунікативного спрямування педагогічної практики майбутнього вчителя початкової школи, створення іншомовного комунікативного середовища. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911.33 + Ш12-913.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА363977 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|