Макагон О. Е. Організаційно-педагогічні умови створення сприятливого навчально-виховного середовища в загальному навчальному закладі : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. Е. Макагон; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2007. - 20 c. - укp.Теоретично обгрунтовано сутність сприятливого навчально-виховного середовища, у якому взаємодія всіх суб'єктів педагогічного процесу має своїм результатом духовне, інтелектуальне, моральне, естетичне, фізичне взаємозбагачення, сприяє розвитку творчого потенціалу, самореалізації особистості, формує готовність до особистісного самовдосконалення, забезпечує реалізацію співтворчості у межах гуманістичної парадигми. Визначено його складники (інтелектуальне, психологічне, науково-методичне, соціальне, культурно-естетичне, фізичне, санітарно-гігієнічне, електронне) та запропоновано модель створення, що включає структуру, зміст, принципи, чинники, ознаки, суб'єкти, умови, етапи, результати. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови, які сприяють створенню сприятливого навчально-виховного середовища, якими є формування іміджу школи, організація взаємодії суб'єктів педагогічного процесу за сприятливого мікроклімату, управління процесом створення сприятливого навчально-виховного середовища). Експериментально доведено ефективність організаційно-педагогічних умов створення сприятливого середовища. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.2 + Ч421.3 + Ю954.04
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА360273 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|