Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000244405<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Третьяк О. П. Організація випуску нових виробів на основі концепції маркетингу : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О. П. Третьяк; Харк. держ. екон. ун-т. - Х., 2003. - 19 c. - укp.Висвітлено питання організації випуску нових виробів на підставі концепції маркетингу. Акцентовано особливу увагу на необхідності першочергового вивчення потенційних покупців і виявлення їх проблем під час ведення інноваційної діяльності. Розроблено концептуальну модель маркетингу орієнтованої системи створення й освоєння нових виробів, що дозволить підприємствам ефективно розробляти нову продукцію за умов формування ринкової економіки. Вдосконалено теоретико-методологічні та методичні підходи до ефективного ціноутворення для нових виробів. Побудовано модель рейтингової оцінки інноваційних проектів для прийняття обгрунтованих рішень про доцільність виконання складних і технічних інноваційних робіт, що вимагають значних затрат. Запропоновано новий комплексний кількісно-якісний підхід до оцінки ефективності керування системою створення й освоєння нових виробів. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-82-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА324076 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|