РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000244405<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Третьяк О. П. 
Організація випуску нових виробів на основі концепції маркетингу : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / О. П. Третьяк; Харк. держ. екон. ун-т. - Х., 2003. - 19 c. - укp.

Висвітлено питання організації випуску нових виробів на підставі концепції маркетингу. Акцентовано особливу увагу на необхідності першочергового вивчення потенційних покупців і виявлення їх проблем під час ведення інноваційної діяльності. Розроблено концептуальну модель маркетингу орієнтованої системи створення й освоєння нових виробів, що дозволить підприємствам ефективно розробляти нову продукцію за умов формування ринкової економіки. Вдосконалено теоретико-методологічні та методичні підходи до ефективного ціноутворення для нових виробів. Побудовано модель рейтингової оцінки інноваційних проектів для прийняття обгрунтованих рішень про доцільність виконання складних і технічних інноваційних робіт, що вимагають значних затрат. Запропоновано новий комплексний кількісно-якісний підхід до оцінки ефективності керування системою створення й освоєння нових виробів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-82-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324076 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського