Мартьянов О. І. Особливості експортного маркетингу продукції машинобудування України в Азіатському регіоні : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / О. І. Мартьянов; Укр. акад. зовніш. торгівлі. - К., 2000. - 20 c. - укp.На підставі системного комплексного макроекономічного підходу досліджено сутність і зміст експортної маркетингової політики підприємств та організацій машинобудівного комплексу промисловості України, зокрема, на прикладі організації їх експортної маркетингової діяльності в ряді країн Азіатського регіону. Запропоновано конкретні рекомендації щодо організації маркетингової політики українських підприємств та організацій в товарному, ціновому, збутовому аспектах, у формуванні попиту та стимулюванні збуту на азіатському ринку машинотехнічної продукції з метою підвищення ефективності експортної діяльності вітчизняних підприємств на базі впровадження маркетингових принципів організації виробництва. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)305.851-211.1 + У9(4Укр)830.585.1-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА309898 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|