Гаврилова Н. С. Особливості засвоєння математичних знань молодшими школярами з порушеннями мовленнєвого розвитку : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / Н. С. Гаврилова; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2004. - 20 c. - укp.Проаналізовано психологічні механізми процесу формування математичних знань, умінь і навичок в онтогенетичному розвитку дитини. Доповнено та розширено наукове уявлення про специфіку формування математичної діяльності у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку (ПМР). З використанням розробленого комплексу діагностичних завдань визначено рівні засвоєння молодшими школярами з ПМР математичних знань, умінь на навичок, виявлено характерні помилки, охарактеризовано та систематизовано типи труднощів, що виникають у них під час засвоєння математики. Висвітлено особливості розвитку пізнавальної діяльності в досліджених учнів та визначено залежності між окремими її компонентами. Обгрунтовано шляхи запобігання виникнення труднощів у засвоєнні знань, умінь та навичок з математики у дітей з ПМР. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.27 + Ч437.92
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА334027 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|