РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000245457<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гордіца Т. М. 
Особливості маркетингу нових послуг у філіях комерційних банків : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / Т. М. Гордіца; НАН України. Ін-т регіон. дослідж. - Л., 2002. - 20 c. - укp.

Розроблено концепцію маркетингового дослідження щодо інвестиційної політики регіональної філії комерційного банку. Проаналізовано перспективи розвитку нових банківських послуг, визначено їх вплив на стратегічну маркетингову діяльність банку та структуру послуг. Доведено, що пропозиція нового продукту декільком сегментам існуючого ринку під час прогнозування їх майбутнього попиту призводить до формування нового ринку послуг і клієнтів, на відміну від стратегічної політики головних банків, що не завжди спрямована на розвиток послуг, яких потребують клієнти регіональних філій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)262.181.34-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317530 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського