РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000245975<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кузнецова І. О. 
Особливості складання маркетингової програми для хлібоприймальних підприємств : Автореф.дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / І. О. Кузнецова; Одес. держ. екон. ун-т. - О., 2001. - 19 c. - укp.

Висвітлено методологічні та прикладні проблеми складання маркетингової програми на хлібоприймальних підприємствах (ХПП), основи поточного планування. Проаналізовано сучасний стан підприємств та особливості конкуренції у галузі хлібопродуктів. Досліджено еластичність попиту на послуги ХПП та переважно ціновий характер конкуренції. Розглянуто особливості ринку промислових послуг хлібоприймальних підприємств. Розроблено структуру маркетингової програми, склад її планових показників та етапи складання. Обгрунтовано необхідність взаємозв'язку маркетингової програми з фінансовим плануванням. Удосконалено структуру фінансового плану для ХПП. Особливу увагу приділено обгрунтуванню методичних підходів до розрахунку планових показників. Охарактеризовано моделі планових форм для практичного застосування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.6-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314471 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського