Коробейнікова Л. Г. Особливості фізичного розвитку та формування психофізіологічних функцій у дітей молодшого шкільного віку в умовах різних форм навчання : Автореф. дис... канд. біол. наук : 03.00.13 / Л. Г. Коробейнікова; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2002. - 19 c. - укp.Встановлено, що особливість фізичного розвитку та формування психофізіологічних та нейродинамічних функцій у дітей молодшого шкільного віку проявляється в поступовому залученні нових елементів функціональної системи організму, яка відповідає за процес навчання. Показано, що зростання обсягу шкільного навантаження в дітей-ліцеїстів молодшого віку сприяє формуванню психофізіологічних функцій: уваги, асоціативного мислення та працездатності головного мозку. Виявлено, що показники фізичного розвитку в дітей-ліцеїстів нижчі, ніж у школярів, які навчаються за звичайною програмою. Відзначено, що навантаження навчанням призводить до стомлення дітей молодшого шкільного віку, яке може впливати на ефективність психофізіологічних нейродинамічних функцій. Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-31 + Ч421.354
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА320244 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|