![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000246779<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Пастернак Є. Л. Оцінювання конкурентних позицій підприємства в процесі формування його маркетингової стратегії (на прикладі меблевої галузі України) : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / Є. Л. Пастернак; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - К., 2008. - 20 c. - укp.Досліджено тенденції розвитку галузевого меблевого ринку для визначення альтернатив маркетингової стратегії. Розкрито взаємозв'язок між конкурентними перевагами і позиціями підприємств, розроблено моделі основних стратегій конкурентної поведінки, спрямованих на формування та покращення їх позицій на ринку. Викладено методику оцінки конкурентних позицій і ринкового рейтингу підприємств, яка грунтується на дослідженні п'яти внутрішніх сфер діяльності меблевого підприємства. Запропоновано методику маркетингової стратегії розвитку даного підприємства в контексті прогнозування його стану та дієздатності на ринку. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.165.155.1-13-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА359110 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|