РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000246779<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пастернак Є. Л. 
Оцінювання конкурентних позицій підприємства в процесі формування його маркетингової стратегії (на прикладі меблевої галузі України) : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / Є. Л. Пастернак; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - К., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено тенденції розвитку галузевого меблевого ринку для визначення альтернатив маркетингової стратегії. Розкрито взаємозв'язок між конкурентними перевагами і позиціями підприємств, розроблено моделі основних стратегій конкурентної поведінки, спрямованих на формування та покращення їх позицій на ринку. Викладено методику оцінки конкурентних позицій і ринкового рейтингу підприємств, яка грунтується на дослідженні п'яти внутрішніх сфер діяльності меблевого підприємства. Запропоновано методику маркетингової стратегії розвитку даного підприємства в контексті прогнозування його стану та дієздатності на ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.165.155.1-13-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359110 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського