Воронюк О. В. Паронімічна атракція в заголовку текстів англомовної масової комунікації : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / О. В. Воронюк; Одес. держ. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 1998. - 16 c. - укp. - рус.В роботі досліджуються формальні, семантичні та стилістичні критерії ідентифікації в мовленні паронімічної атракції, яка класифікується за формальними, семантичними та структурними ознаками; пропонується формула обчислення орфографічної та фонетичної близькості компонентів ПА; розглядається проблема паронімічної атракції як фактора експресивної організації заголовка різножанрових повідомлень в різних типах засобів масової комунікації. Паронімічна атракція визначається як явище навмисного зближення в мовленнєвому ланцюжку подібних або тотожніх у звуковому та (або) орфографічному відношенні слів-корелятів ПА, між якими встановлюється несподіваний стислий зв'язок по лінії семантики, внаслідок чого виникає асоціативне переосмислення узуальних одиниць мовної системи, а іноді - створення оказіональної одиниці. Паронімічна атракція може базуватись на використанні паронімії, парономасії, на оказіональній семантизації повних омонімів та лексико-семантичних варіантів багатозначного слова, обігруванні часткових омонімів, або омофонів; всі вищепоіменовані явища, в свою чергу, можуть також брати участь у паронімічно спровокованій деформації фразеологізму. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-315.2 + Ш143.21-715
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА301462 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|