Лебединець Т. М. Педагогічні засади організації науково-методичної діяльності викладачів медичних училищ : автореф. дис... канд. пед. наук / Т. М. Лебединець; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 21 c. - укp.Теоретично обгрунтовано педагогічні засади (структуру, напрями, форми) організації науково-методичної діяльності викладачів медичних училищ. Визначено й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови, які сприяють підвищенню ефективності даної діяльності викладачів медичних училищ, зокрема, її нормативно-правове забезпечення, розробку структури, напрямів і форм організації науково-методичної діяльності викладачів медичного училища, використання узагальненого передового досвіду у практиці медичного училища. Визначено критерії та показники для перевірки ефективності виявлених організаційно-педагогічних умов здійснення науково-методичної роботи з метою підвищення рівня педагогічної майстерності та професійної результативності викладачів медичного училища: мотиваційно-цільовий (усвідомлення викладачами ролі науково-методичної діяльності у підвищенні даної майстерності; динаміку активності викладачів у такому виді роботи; задоволеність станом роботи науково-методичної служби медичного училища); змістово-процесуальний (сформованість знань і вмінь викладачів з питань організації педагогічного процесу; рівень знань і умінь організації науково-методичної діяльності); професійно-компетентнісний (навчальну успішність студентів; стан вихованості майбутніх фахівців). Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) п/р + Ч479.46
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА358908 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|