Кайдалова Л. Г. Педагогічні технології формування професійних умінь і навичок студентів вищого фармацевтичного закладу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. Г. Кайдалова; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2003. - 20 c. - укp.Обгрунтовано специфіку та здійснено класифікацію умінь і навичок майбутніх провізорів відповідно до державних стандартів вищої фармацевтичної освіти. Розроблено та експериментально перевірено методику формування комплексних організаторських, комунікативних, управлінських умінь і навичок майбутніх провізорів із застосуванням технології організації самостійної роботи студентів й модульної технології навчання. Показано, що остання сприяє досягненню рівня компетентності, зокрема, сформованості професійних умінь і навичок завдяки блочному укрупненню та структуруванню змісту навчального матеріалу, вибору адекватних йому методів, форм і засобів навчання. Встановлено, що завдяки застосуванню методики формування професійних умінь і навичок із використанням обох технологій у навчальному процесі провізорів підвищується науковий рівень, а також посилюється мотивація навчання та активізується їх самостійна робота. Індекс рубрикатора НБУВ: Р281р3-34
Шифр НБУВ: РА324579 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|